fredag 15 april 2011

Mulle Meck

Idag har vi varit i Mulle Meck parken. E älskar den parken och att få vara där med sina bästisar Julia och William gör bara saken bättre.

De tre kompisarna och Buffa....

Dags att kana lite....

Det var något fel på bilen.....


Dags för mellanmål...


Kan man sitta på den här?!.....



Efter Mulle Meck fortsatte leken hemma hos Malin & Julia och bästa Mamma Malin som E kallar henne stekte pannkakor som bara William var duktig och åt upp. De andra hade inte tid att äta. E fick jag i en halv och det var med hjälp av alla fordon som fanns i Mulle Meck parken..
- Här kommer Mulle Mecks flygplan...... E gapar, tuggar sväljer
- Här kommer Mulle Mecks lastbil.... E gapar, tuggar, sväljer
- Här kommer Mulle Mecks gula bil.... E gapar, tuggar, sväljer
- Här kommer Mulle Mecks raket... E gapar, tuggar, sväljer...
- Ja nu vet jag, HÄR KOMMER FLYGPLANET SOM PAPPA ÅKER MED :-D ....... E svarar - Mamma jag är klar nu......

Det har varit helt fantastiskt väder idag och vi har varit ute hela dagen.


Kana lite till....

Om jag hade satt ett par skor på E´s knän
hade detta blivit en sjukt rolig bild.


En promenad i det fina vårvädret...



Den enda som var klok nog att ta en tupplur var William.
E som vanligtvis sover på dagarna gjorde inte det idag. Jag förstod att det skulle bli en kamp mot E´s sömn när middagen skulle ordnas.
Jag höll på att förlora, i ett obevakat ögonblick (under ett av alla blöjbyten A utsatte mig för) somnade han på soffan. Men som den kämparanda jag har, reste jag mig på nio............... och gav han en chokladboll som höll han pigg fram till middagen. Jag lyckades till och med bada båda barnen vilket kändes som en nödvändighet då båda klassificerades som sanitära olägenheter.

Tack snälla Malin & Johanna för en jättetrevlig dag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar