fredag 22 april 2011

En massa bus i Lekhus

Tanken var att vi skulle till Mulle Meck parken idag men mulet och regn satt stopp för det.
När vi packade in oss på förmiddagen för att istället åka till Lekhuset hade solen dykt upp väldigt mycket tidigare än vad prognosen sa. Vi var dock rebelliska och struntade i solen, vi åkte till Lekhuset ändå.

Det var en bra idé för killarna hade hur kul som helst, de lekte så de blev alldeles svettiga.

Mot Djungeln!
Någon som vill åka med...
Full fart mot rutschkanan....
Bollarna flyger....
Jag tycker också att det är kul här.
Johanna får också vara med på bild...
Hopp!
och studs!
Zzzzz Zzzzzz Zzzzzz

Simmar som en liten fisk
Två hungriga killar väntar på burgare...

Mums!

Tack Johanna och William för en trevlig lekstund, det får vi göra om någon gång.
Jag tror inte att vi kommer kunna undvika att åka dit fler gånger nu när E har fått smaka på den leken.
Apropå E kommentarer så får jag se han stå öga mot öga med en annan pojke som var där. Jag vet inte vad pojken sa till E men han svarade i alla fall med bestämd röst "Jag är ingen bajskorv" och så tågade han därifrån. Jag kan ju bara gissa vad pojken sa och i så fall är jag glad att E är en sådan lugn liten kille som inte sätter en näve i fejjan på den andra pojken.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar