torsdag 21 april 2011

Båtparken

Jag fick önskemål om båtparken idag och så blev det..

A gungar för första gången
Han var mer intresserad av sina skor. 
A sitter lugnt och stilla... Bra!


A äter grus.... Inte så bra..


Min förstfödde tämjer trähästen...

A i solhatten sett från pågelperspektiv.

Vi har likadana munnar...

Jag ser sur ut, jag är inte sur, bara fokuserad.

Se upp i backen!

När vi kom käkade vi lunch och med risk för att verka tjatig så kommer här åter en E konversation..
Det började med att E gjorde eller sa något som fick mig att säga....

Jag: Vad söt du är.
E: Nä jag e inte söt...
Jag: Jo du är visst söt....
E: Mamma, Pappa, Alex och Elias är söt...
(E Funderar en stund)
E: Nä förresten Pappa e inte söt för han e inte hemma...

Lite E logik när den är som bäst...

Efter lunch gav jag A mat och då säger E plötsligt, "Hej då mamma, nu går jag och sover"
Och det gjorde han...

Tronarvingen sover sött

Jag tror att även A har slumrat in nu så då ska jag lägga mig och läsa, får se hur länge jag orkar vara vaken.

Nu är det bara en dag kvar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar