söndag 17 april 2011

Min dag i bilder

Även denna dag har bjudit på underbart vårväder så när E hade tagit sin tupplur bar det av ut i solen.

A redo för en tupplur på balkongen

Redo för en cykeltur

Laddad kille

Vad kan man göra med en spade?

Varför inte...

A sover fortfarande....


Båten ligger på plats...
Sjösatt och klar för avfärd.... 
Dags att sparka lite boll...

Frispark....

Vätskepaus.....


Vårtecken för den som inte fattat...

Namnsdagsbarnet!



Klarblå himmel, och lite träd...

Ahhh det är härligt med vår!!
Efter vår lek och min fotoorgie gick vi till parken men kameran fick vara kvar hemma för batteriet var slut till min stora förtret.
Efter parken var skulle vi åka till affären och när vi kom till bilen var det lampor tända i den vilket gav mig enormt huvudbry. Ända till jag satte mig i bilen och såg att nyckeln var i. Den glömde jag visst där igår kväll när vi hade varit och handlat hamburgare, Ooopps!! 

Nåja, ingen skada skedd denna gång och om du läser detta älskling så lovar jag att skärpa mig. Puss!

A sover redan och nu ska jag gå och stoppa E i säng. Hm, jag undrar vad han gör, det är oroväckande tyst...........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar