lördag 23 april 2011

Långfredag fortsätter

Efter lekhuset åkte vi hem till morfar för lite påskamat och även detta inlägg kommer att präglas av bilder då jag verkar ha fått uppfattningen av att jag är någon form av proffsfotograf.
Detta är en helt felaktig uppfattning förstås eftersom att jag tittar och trycker, vilket resulterar i en mängd bilder och så väljer jag ut de som jag tycker är lite fina. M har föreslagit att jag ska lära mig lite mer om fotografering då jag tycker att det är så kul. Tydligen kan man göra en massa inställningar för att få vissa saker mer framträdande, använda blixten för att motverka blänk i bilden osv. osv. Jag tittar och trycker och litar på kameran jag.

Nog om detta här kommer bilderna...

Jag vill smaka...

Släpp flaskan....

Snål Werner.....

Promenad i det härliga vädret...

En lekplats...

Mycket fart ska det vara.

Jaaaaaaa!!!

E strategiskt utplacerad
för fotografering.

Stor & Liten

Fick dem av E

Fina killen

E och Morfar leker grävskopa.

Jag leker paparazzi...



Madde, Fredrik och Morfar

E fixar grushögen på morfars gård...

Något som också inträffade när vi var vid lekplatsen var att jag skulle visa E hur man hängde knäveck. Det var inte alls som jag mindes det från mellanstadiet. Inte var det så jobbigt, och inte var jag så rädd för att ramla ner. Jag minns inte heller att det var så tungt att ta sig upp och inte att det gjorde så ont i knävecken. Kommentaren från E var bara, "Meen mamma, vad gör du?".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar