tisdag 12 april 2011

Barnsligheter jag inte kan låta bli

När jag får nys på något där det gäller att klippa in sitt eget, eller någon annans huvud för den delen så kan jag inte låta bli att göra just det....

Vill ni se mig dansa fuldans klickar ni HÄR.

Vi gjorde julkort på jobbet en gång på ungefär samma sätt, det var fyra alvar som dansade i snön och det var nästan ännu roligare när man fick använda jobbarkompisars ansikten.

Jag vet inte varför det är kul, det är bara kul, men så har ju jag en konstig humor förstås och är lite barnslig. Testa själva!

HÄR

2 kommentarer:

  1. Då är jag oxå barnslig, tycker oxå det där var kul :) Nu har jag sagt upp ninas matkasse, blir att återgå till gomiddag igen med barnalternativet :)//malin

    SvaraRadera
  2. Ha ha, bra att det finns fler ;-). Jag är nöjd med gomiddag, inte det mest kulinariska eller nyttiga men det går fort och Elias äter faktiskt det mesta av det.

    SvaraRadera