fredag 15 april 2011

Måste få förklara mig

Det kan tyckas märkligt att jag helt plötsligt verkar ha förvandlat min blogg till Twitter.
Detta är under en begränsad tid av en vecka då M är i LA.
Jag känner att det är viktigt att han inte missar något som händer här hemma när han är bortrest.

Till exempel att jag precis just nu bytte bajsblöja nummer fem i ordningen. Detta hade den lilla juvelen lyckats med i sömnen. Ahh det finns talang även i den här familjen kan man tänka. Det enda jag tänker är hur i h-vete är det möjligt och hur många fler gånger kommer detta att ske.

Jag tycker det är viktigt att förmedla vad som händer här hemma så att M inte känner att han är utanför.
Jag tycker det är viktigt att han är delaktig om än bara i tanken........................................
När han åker till den där outleten och shoppar

Älskling om du läser detta har jag storlek M och jag älskar Rosa.
En handväska har aldrig fel storlek och man kan inte ha för många par solglasögon...
Puss!

1 kommentar:

  1. Läser din blogg med ett leende på läpparna :) Klart det minsta man kan begära är en massa fina saker när männen är på sådana jobbresor! Som sagt, behöver du hjälp med något så står vi på solsidan till förfogande :)

    SvaraRadera