fredag 15 april 2011

Bajsfest

Båda barnen ligger nu i sängen och sover, nybadade.
Jag är HELT slut men det är bara att ta nya tag och röja för här hemma ser det ut som att en tromb dragit fram.
M åkte till LA i morse så jag är alltså själv med barnen.
A har haft lite svårt med bajseriet i dag men det ordnade upp sig i kväll,........... 4 GÅNGER!!! inom loppet av en halvtimme, precis när jag höll på att ge han gröt och laga middag.
Bada var dem tvungna att göra för de var så smutsiga båda två. A hade troligen kunnat stå själv om jag bara kommit på att testa innan jag badade han.
Han kan verkligen konsten att överraska. När jag i godan ro höll på att torka han efter badet lägger han av en brakare som inte var av denna värld, och med tanke på det som hänt tidigare på kvällen blev jag ganska skraj och satte på en blöja snabbt som ögat. Därefter låg han på sin filt på golvet och pruttade värre än en vuxen karl så lite problem med magen hade han nog stackarn. Men han verkade rätt nöjd så länge han låg där och luftade. Jag fick några rapar i ansiktet efter vällingen också så han har verkligen varit ett riktigt litet charmtroll i kväll.


Vi har haft en jättehärlig dag för övrigt men den ska jag berätta om lite senare för jag måste fixa i ordning lite här hemma först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar