tisdag 19 april 2011

Jag längtar

Jag längtar efter M´s händer...
Jag längtar efter M´s mun
Jag längtar efte M´s fötter....
Jag längtar efter M...

Jag vill att hans händer ska hjälpa mig att stoppa in i diskmaskinen, tvättmaskinen, klä på barnen, byta blöjor.
Jag vill att hans mun ska hjälpa mig att säga åt E att det är dags att, klä på sig, klä av sig, äta mat, gå upp och gå och lägga sig.
Jag vill att hans fötter ska gå in med E i sitt rum varje gång han kommer ut igen för att han inte vill sova, eller hämtar han mitt i natten när han drömmer en mardröm.

Så vill jag ha hem M för att han är han förstås....


Om du läser detta älskling så vill jag bara säga följande. Om du någonsin kommer på den dumma idén att lämna mig på heltid, säg till. Då lämnar jag dig ensam med barnen en vecka så kommer du nog på bättre tankar. Love you! Puss


Han ser ut att ha det lite för bra eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar