lördag 2 april 2011

Med en enkel Tulipan....

Hipp Hipp HURRA!!! för min M i dag

Födelsedagsfrukost

Den obligatoriska födelsedagsbrickan

Present

Det är bara den blå som är presenten men jag var tvungen att illustrera skillnaden i att handla på Taxfree och i en butik i Kista Centrum Stockholm Sverige.
Grön flaska = 75 ml 280 kr tax free Kastrup Köpenhamn
Blå flaska = 40 ml 369 kr Kicks Kista Centrum Stockholm Sverige

Men vad ska man göra, jag kan ju inte säga att han inte får en present för att han ska ut och resa snart.
Jag ratade kläderna jag tänkte köpa för att han ska till USA  men en parfym är han i alla fall värd ;-).

Han fick en present till. Alltid bra att köpa presenter man själv kan ha nytta och glädje av.
Ska bli gott i kväll :-).
Champagne på kylning
Nu ska vi iväg och handla till godsaker till födelsedagsmiddag i kväll.
Jag ska också handla till en tårta för det måste man ha när man fyller år även om det inte blir något stort firande.

Ses & hörs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar