tisdag 5 april 2011

Spooooky

När jag loggade in på min profil på vår dator började helt plötsligt skrivaren att leva.
Ska bli intressant att se vad som kommer ut......
Det var en bild på A och ett kontoutdrag från ICA, uppenbarligen har någon av oss försökt att skriva ut och inte lyckats och plötsligt bestämde sig skrivaren att nu är det dags.
Vilket bara visar att min teori om att datorer och deras anhängare (skrivare, routrar mm, mm) lever sitt egna liv och vi får vara med och leka när det passar dem. Ni kan läsa om det HÄR
Jag är helt säker på att jag har rätt.
Många skulle bara säga att det är sbs fel men det avfärdar jag som ren avundsjuka för att det inte är de som kommit på denna briljanta idé.

I dag är det fullspäckat schema, jag har faktiskt aktivitetet tro det eller ej.
Klockan 12:00 är det utvecklingssamtal med E´s fröken och därefter har jag tänkt att ta med min kära granne på en promenad för att hämta ut ett paket. Hon vet bara inte om det ännu ;-).
Jag hoppas ju på lite sol i dag som kompensation för att jag igår åkte upp för att hämta paketet och de hade stängt.
Vilken tobaksaffär värd namnet stänger när solen fortfarande är uppe?! Seriöst, hur kan den stänga klockan 18:30, det är ju inte ens en stängningstid i min värld. En affär stänger på ett helt klockslag, det är ju det alla är inställda på, jag skyndade mig faktiskt lite för att hinna innan 19:00 även om jag inte trodde att de stängde då. Snacka om att ha fel....

Så Sooooolen kom fram nu wherever you aaare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar