fredag 18 mars 2011

Nu är det fredag igen

Så här ser det ut hemma hos oss denna fredag kväll...

M har precis plockat fram lite oanvända kläder från sitt förråd, jepp ni hörde rätt. Han har ett förråd med kläder som är splitter nya. Det blir så när man åker till USA och shoppar för ingenting.
Jag skulle iof aldrig kunna ha oanvända kläder i garderoben men så är det faktiskt skillnad mellan könen också, det vet vi ju om. Det roligaste är att jag hade kunnat ta en tröja från det förrådet och ge till M i julklapp, jag känner mig rätt säker på att han inte hade känt igen den. Tyvärr kom jag på den idén efter jag redan hade visat den för honom och sagt något i stil med - Det är ju fel på dig som har en så här snygg tröja ligger oanvänd högst upp i garderoben. Till mitt försvar för att använda så hårda ord måste jag säga att det var befogat för han sa att han behövde just sådana tröjor. Då tycker jag att det är ganska bra att man har koll på vad som finns i garderoben. Efter det kom jag på att det hade varit en briljant idé att sno den och ge i julklapp, men som sagt det var försent för det.


E pärlar....


Han fick en pärlplatta när vi var på Panduro Hobby idag, gissa vad han valde för motiv...
En bil, Surprise... Not

Alex fick en grötkick och ligger på golvet och sparkar med sina ben och fäktar med sina armar och gnuggar nosen rakt ner i filten, detta acompanjerat av ett högt jollrade läte....


Och jag, vad gör lilla jag... 

Skååål!!

Snart är det dags att sätta "Så ska det låta" på inspelning, bänka sig framför "Let´s Dance", inse att man är en riktig Svensson för nu är det dags för Fredagsmyyyyyys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar