onsdag 30 mars 2011

Det är nu det händer

Jag i möte med jobbet

Efter att ha suttit i möte med jobbet och lyssnat på organisationsförändringar och vad som ska hända framöver så får jag ont i magen.
Det kommer att bli så jäkla svårt att vet hur jag ska göra nu.
I eftermiddag är det ett till möte och nästa vecka är det möte med chefen, därefter ska jag ta beslut om hur jag vill göra i framtiden. Hur vill jag att min karriär ska se ut.

För mig blir det här om möjligt ännu svårare då jag inte har jobbat på 7 månader.
Jag vet inte hur det är där nu, jag vet inte vad jag har att komma tillbaka till eller vad jag lämnar.

Förhoppningsvis är det något som kommer reda ut sig lite i framtida möte med min chef men jag känner mig rätt säker på att det inte kommer att vara ett lätt beslut att ta.

Stanna eller gå, det är frågan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar