fredag 18 mars 2011

Bröllop!

Jag har precis o.s.a.t på en bröllopsinbjudan, och det ska bli så himla kul.
Bröllop är de bästa festerna, det är tacksamt att bjuda till bröllop.
Alla kommer, alla är glada, alla har kul. Åtminstone har det varit så på de bröllop jag har varit på.
Det är inte så många dock eftersom att de i vår bekantskapskrets är väldigt dåliga på att gifta sig.

Jag skulle gärna gifta mig själv igen, med M då förstås. Ni vet förnya löftena men det kommer gissningsvis inte att hända för det kostar ju en slant att anordna ett bröllop. För att inte tala om allt jobb som läggs ner.
Nä jag får nog nöja mig med att leva på minnena. Jag kommer nog inte i klänningen heller för den delen.







Jag var faktiskt på ett bröllop förra sommaren och min plan är att ha samma klänning denna gång för jag gillar den skarpt. Vi får se om det håller hela vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar