torsdag 24 mars 2011

Föräldraflygeln

Jag är verkligen nöjd med vår lilla renovering. Mest av allt är jag nöjd över att vi inte fattade hur jobbigt det skulle bli för hade vi vetat det hade vi aldrig börjat.

Först och främst älskar jag garderoben förstås, bara att kunna gå IN i garderoben är en härlig känsla.

Mjuk matta +

Stoor spegel ++

Egen låda till handväskorna +++

Och plats för skorna ++++
(nåja, några av dem i alla fall)



I Like To Have my 
MONEY 
Right Where I Can See Them...... 
Hanging In My 
CLOSET


Det nya sovrummet är inte stort, men det är ganska litet... och ganska mysigt ändå.
Fortfarande kalt på väggarna men jag har stora planer där. Det saknas också en matta och så har jag hittat en till fin kudde som jag vill ha. Både matta och kudde finns på Lexington och de är sååå fina, men tyvärr inte gratis. För att inte vara tvungen att anmäla mig själv till Lyxfällan jag beslutat att vänta med dessa. Dock ska tilläggas att det tillkommit information sedan detta beslut togs. Skatteåterbäringen!!!! Den hade jag ingen tanke på alls så nu kan det hända att jag måste omvärdera mitt beslut. Oväntade inkomster borde kunna generera oväntade utgifter utan att det ligger mig i fatet. Enkel shoppinglogik.

Det är lite svårt att se men det är panel på väggen vid
huvudändan och det blev riktigt bra om jag får säga det själv.








Nu kommer vi till mitt lilla kryp in, min lilla hörna där jag kan smyga in och försvinna till min lilla bloggvärld.
Det saknas en schysst stol bara.
Jag vet precis vad jag vill ha, jag har bara inte hittat den ännu.
Det troliga är att jag aldrig kommer att hitta den.
Jag gissar att det inte ens existerar något som den Perfekta Stolen, förutom i mitt huvud förstås.
Som jag sa så är jag supernöjd med hur det har blivit och jag är glad att det är klart, sånär som på några små detaljer. Eller mer 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.......... Äh vem räknar egentligen, det räcker med att konstatera att det krävs lite mer shopping innan jag är klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar