söndag 27 mars 2011

Jag har fastnat

Det är så mycket jag borde göra som jag inte gör.
Passa på när barnen sover och det är lugnt.
Göra det nu så kanske vi kan gå ut när barnen har vaknat.
Jag gör det inte för jag har fastnat.
Jag kommer på mig själv att sitta och stirra in i datorskärmen.
Nu önskar jag att jag var så vig så jag kunde ge mig själv en spark i baken.
Då jag inte kan det får jag gå och ta en kopp java till (i turistmuggen som M köpte i New York) fast min mage skriker nej nej..


För övrigt har jag sett en likadan mugg i ett avsnitt av Alla Älskar Raymond.
Hur coolt är inte det?!
Inte särskillt coolt när jag tänker efter, men lite kul.

Jag tror att jag ska börja föra anteckningar när jag ser något på tv som jag själv äger.

Turistmugg - Alla älskar Raymond
Handväska- CSI Miami
Kavaj - Tv hallåa på Tv 4

Have a Sunny Sunday!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar