tisdag 22 mars 2011

det blir inte alltid som man tänkt...

Nu hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur vi var och roade oss i Mulle Meck parken tidigare i kväll.
Men eftersom att M har snott kabeln som jag skulle förbinda datorn och min mobil för att få ut bilderna jag tog så blir det inget sådant inlägg. Jag kanske inte ska säga att han har snott den för det är faktiskt hans mobilladdare så jag skulle kunna få äta upp de orden vid ett senare tillfälle. Fast å andra sidan skulle jag troligen komma undan med det för han läser sällan min blogg. Bara när jag tvingar han eller om han misstänker att jag skrivit något ofördelaktigt och negativt om han. Vilket jag aldrig gör så egentligen läser han i onödan, i alla fall inget som är så där fasligt ofördelaktigt åtminstone.

Jag skulle kunna ta en sovbild och lägga ut nu som hämnd för det där med kabeln, eller så skulle jag kunna ta kabeln och så tar batteriet slut i hans mobil så hans klocka inte ringer i morgon bitti.

Eftersom att jag är en så förstående fru (fast jag är en ko) så gör jag så klart inget av detta utan jag svamlar bara lite, skjuter upp Mulle Meck inlägget och fortsätter titta på Pluras kök istället.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar