fredag 4 mars 2011

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Är mitt sätt att säga att ordningen är återställd för hela familjen är samlad hemma igen.  Nu låter det som att jag inte klarar mig utan att ha mannen hemma vilket inte är sant. Jag klarar mig men saken är den att jag inte VILL klara mig. Det är skitjobbigt att vara själv, och tråkigt.

Vi har ätit pasta Carbonara till middag och nu ser det ut så här hemma hos oss.


Det här gör A.........

Zzzzzzz

Det här gör E................
Den nya lastbilen som pappa köpte "på England".


Det här gör M........
Bla, bla, bla
Och det här gör jag.......


Mmmmm


Nu blir det Let´s Dance och Jordnötsgodis i soffan så får vi se hur länge jag håller mig vaken.
Den här mamman har stämplat ut nu och kommer inte stämpla in förrän måndag morgon då M åker till jobbet ;-).

Tjingeling!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar