tisdag 15 mars 2011

Nu snurrar hjulen ordentligt..

Har helt plötsligt massor att tänka på och ta ställning till.
Det handlar inte om mitt familjeliv, jag ska inte skilja mig eller packa mina väskor och dra i från allt, även om tanken slagit mig ett par gånger när jag plockar ur diskmaskinen lagar middag eller byter bajsblöjor ;-).

Nej skämt å sido så handlar det om min karriär vilket iof påverkar familjen också så indirekt handlar det om familjelivet också förstås.

För en gång skull ska jag verkligen fundera på vad JAG vill göra. Vill jag jobba kvar och vad innebär det för mig eller vill jag göra något helt annat?
Det verkar som att det kommer en tid nu där jag faktiskt får en möjlighet att påverka hur jag vill gå vidare.
Men med den möjligheten kommer en massa annat att ta ställning till förstås och jag är rädd för att det kommer blir en hel del sömnlösa nätter framöver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar