tisdag 8 mars 2011

Dvärg nummer 8 = Tröttast

Idag har det varit besök på Bvc och stick i de små tjocka låren på A.
Den första sprutan gick bra, han sa inte ett pip. Den andra var det värre med, då blev det citronmin och sedan fyrkantig min och gråt. Det gick snabbt över och han blev glad och nöjd igen.
Enligt Bvc sköterskan så är A helt PERFEKT med sin längd 66,8, sin vikt 7 460 och sitt huvudmått 43,3.
Detta är mitt på kurvan och facit, detta är rätt och allt annat är fel.
Jag kan knappt vänta till jag får släppa den bomben i mammagruppen, Moahahahahaaaaaaa.
Det är verkligen skönt när man får det som man själv redan vet bekräftat.
Min bebis är bäst, min bebis är bäst och ingen annan kan mäta sig med min bebis.


Därefter har det varit Playdate här hemma och då går det undan.
Alla leksaker och jag menar ALLA hälls ut och ljudnivån är på max.
Det var jättekul att denna playdate äntligen blev av för sist vi försökte blev E sjuk och innan dess var det jättelänge sedan vi sågs sist.
Grabbarn grus var det inga som helst problem att få i säng och nu är det min tur att stjälpa ner mig på soffan med en stor godispåse som enda sällskap.
Det stör faktiskt inte mig ett endaste dugg måste jag erkänna.

Mina galenpannor :-)
Tjingeling!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar