söndag 13 mars 2011

Jag kan inte sova

Klockan är 0:22 och istället för att ligga i sängen och sova sitter jag här och bloggar, helt galet.
Till min kompis borta på Solsidan säger jag så här, jag kan också vara upp sent ;-).
Jag får alltid höra att det släcks så tidigt hemma hos oss. Jag kan inte argumentera mot det för det är helt sant, men alltså inte i kväll. Det är iof släckt nu för jag sitter inne på mitt nya kontor (läs åsnebåset) och rullgardinen är neddragen så det syns inte att jag är vaken.

Jag är jättetrött men kan inte riktigt komma till ro. När det händer barnen kallar jag det för övertrötthet så samma diagnos får väl ställas på mig antar jag.
Jag är övertrött......

Så här ser jag ut när jag är övertrött och sitter vid datorn fast i en poppigare version...


Jag fick välja den poppigare versionen för att det inte ska synas att jag har en stor finne mitt i pannan.
Det känns också som ett bra alternativ när det faktiskt varit melodifestivalfinal idag, eller igår för klockan har passerat midnatt.
Varför tror Eric Saade att han är den nya Michael Jackson?
Han dansar bra och det är väl helt okej, poppig låt är väl också helt okej men varför har han bara en handske och VARFÖR tar han sig i skrevet HEELA tiden?!

Jag kommer inte gå in mer på Melodifestivalen, jag lämnar det bloggandet till de som faktiskt är på plats och kan göra det så mycket bättre än mig.
Ni som vill kan läsa om det HÄR.

Jag ska nog faktiskt försöka gå och lägga mig nu för klockan har faktiskt hunnit bli 1:00 nu.
Det tog sådan tid med detta inlägg för att jag inte fick igång webbkameran för min poppiga bild och jag vägrade helt enkelt att ge upp.

Nu går jag och sover och hoppas på att A skippar sin nattmåltid. Det skulle kunna ske eftersom han åt innan vi åkte från våra vänner och att han sedan var vaken och åt lite till när vi kom hem och sedan låg och jollrade som en galning. Summa summarum är att han åt sent och somnade sent så kanske att han skippar nattmålet, vi får se.

Godnatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar