fredag 4 mars 2011

Idag är jag gnällig

Usch jag känner att jag håller på att förvandlas till ett monster.
Det pyr under ytan och min toleranströskel är väldigt låg.

Så här är jag nu


Men det är inte långt till det här....




Och sedan kommer det  här........

Därefter är det dags för det här...




Gränsen mellan lycka och galenskap är hårfin.

Jag är sjukt trött idag och inte bara fysiskt utan på all sjukdom som invaderat oss och på att vara isolerad och på vintern och på att vara själv och på, ja på allt möjligt. Jag är helt enkelt riktigt GNÄLLIG idag.

Känns som att jag och E inte riktigt är på samma bana, han börjar bli bättre och det märks på hans beteende. Han är nog också lite rastlös, det bådar verkligen gott inför besöket hos doktorn. Speciellt eftersom att E inte ens vill gå dit.

Jag känner på mig att den här dagen har mycket överraskningar att bjuda på.





Ha det gott alla, oavsett vilket humör ni är på.

Tjingeling!



Ps. Jag lovar att jag snart kommer med lite positivare inlägg. Även om jag måste hitta på 99 % av det jag skriver. Är trött på allt trist nu och jag har egentligen inget att gnälla på. Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar