tisdag 22 mars 2011

Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag kom in......

Kom in var då tänker ni nu, har det slagit slint fullständigt?!

Jag referar till mitt tidigare inlägg, det kom något eller några saker emellan mig och min jobbdator.
Saker som att A vaknade och skulle ha lunch, A ville inte sova så mycket senare, E skulle hämtas från dagis, middag skulle lagas, barnen skulle läggas, jag tittade på tv, det blev natt och jag sov, barnen vaknade igen, jag var lite risig på morgonen, A skulle ha mellanmål.
Lite kort sammanfattad de senaste 24 timmarna, men nu sitter jag här med min jobbdator och jag kom in med bara ett felaktigt provat lösenord.

Nu ska jag bara komma in i själva systemet också...




2 kommentarer:

  1. Och jag kom äntligen in här :) Nu kan jag terra dig med kommentarer ;) // Faster Mangs

    SvaraRadera
  2. Vd roooligt, jag gillar kommentarer :-)

    SvaraRadera