söndag 13 mars 2011

Baka baka liten kaka... Smaka, smaka liten kaka...

Gissa om att jag kommer få sota för att jag var så kaxig igår med att jag var uppe sent.
Det kommer släckas tidigare än tidigast hos oss idag för jag är så trött att jag ser i kors.
Typ så här.......


Om mamma hade varit här hade hon sagt - Gör inte så där för då fastnar ögonen och du måste sitta i en mörk garderob tills de blir som vanligt igen.
Det känns ju som en hyfsad myt. Jag har lovat mig själv att inte falla för dem när det gäller mina barn, men vi får väl se.

Idag har jag bakat cupcakes till R´s födelsedagskalas och därefter har jag varit på R´s kalas och ätit cupcakes.

Mamma!... Jag ser en hel monster armé


A har börjat att vara lite blyg. När någon tittar lite för länge på han får han världens citronmin och underläppen putar ut och börjar att darra. Man vet aldrig när den dyker upp, det blir när man minst anar det.
Han gillar inte plötsliga ljud heller, elvispen var inte okej, eller det gick bra på steg 1 men inte steg 2 då blev han rädd. Han blev också rädd när vi hurrade för R.
Jag tror han har lite svaga nerver stackarn.

Nu ska jag titta på Bones och sedan Solsidan, om jag orkar vara vaken så länge förstås.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar