söndag 20 mars 2011

Another look a like...

Så fort jag såg denna bild.....

Baby turtle

Kom jag att tänka på denna..
Baby A

Han har många skepnader min underbart gulliga lilla bebis.
Tidigare idag låg han på golvet och kikade på sig själv i en spegel. Helt plötsligt hör vi bara att han ligger och skrattar som en galning. Det var så gulligt så det knappt är sant, vilket man kan tro att det inte är för han slutade förstås så fort videokameran kom fram.

M hade en liten fotosession med han för vi har en babybild på E och vi vill ha en på A att hänga bredvid.
Jag bjuder på ett axplock från dagens session, visst är det lite modell över han ;-).


Titta mamma, jag står helt själv.
Pappa är inte i soffan, jag loooovar.


Lite syskonbilder vill vi förstås ha också...

Ska jag visa dig något brorsan?

Kolla nu när jag kräks, precis här.....

Do you mind?!
Det här är en privat konversation, bröder emellan.

Have a nice Sunny sunday!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar