fredag 25 mars 2011

Do you wanna be Happy?..... Get Naked!

Jag kan inte särskillt mycket om nudister och deras sätt att tänka men kanske ligger det något i att vi trivs när vi är så som Gud skapade oss. Klädda i Adam- & Evadräkten.

A har varit supergnällig idag. Han är lite förkyld stackarn så det är kanske inte så konstigt att han är gnällig. Jag är inte van vid att han är gnällig så jag blir hyperstressad. Dessutom är E hemma eftersom att det är fredag och jag vill gärna leka lite med han också. Hur som helst satt vi inne hos E och byggde Lego Zoo och A började gnälla. Jag kände att jag blev stressad och lite irriterad. Till slut gav jag upp och tänkte att ett bad kanske funkar, han är en lortgris och gillar att bada. Jag klädde av han kläderna så han skulle få ligga naken och lufta rumpan medan vattnet tappades upp.
Som genom ett trollslag byttes gnället ut mot glatt jollrande så fort kläderna föll.
Han låg en bra stund på en filt på golvet i bara mässingen och jollrade glatt medan han lekte med paketet.

Vad säger man, Typiskt mänskligt eller bara typiskt manligt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar