lördag 12 mars 2011

Ny blogg

Har hittat en ny blogg som heter White trash of the day.
Varje dag kommer ett nytt inlägg för att alla vi som är intresserade ska kunna följa och se om vi är en äkta WT eller ej.
Jag vet inte om man klassas som en äkta WT om man trillar dit på bara en av sakerna eller om det bara räknas som att man har lite WT blod i sig då.

Jag vet i alla fall att jag åtminstone är delvis White Trash, och jag skulle vilja påstå att en hel del av mina vänner och bekanta också kan sälla sig till den kategorin på ett eller annat sätt.

Jag ger en liten hint om vad jag trillade dit på och så kan väl du kika in HÄR om du vågar ta reda på i fall du också är WT.





Med tanke på hur jag sprider dessa bilder till höger och vänster så borde jag verkligen har rätt att kalla mig en äkta WT.

Tjingeling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar