tisdag 22 mars 2011

Hur sover du?

Innan jag går och lägger mig måste jag alltid titta till barnen. Det är inte bara att jag vill göra det, jag MÅSTE göra det. Jag vågar knappt skriva det men jag tror att något ska hända om jag inte gör det. Meen det var inte mina tvångstankar detta ska handla om utan vad jag noterade när jag tittade till mina små ögonstenar alldeles nyss. De sover precis likadant. Först var jag inne hos A och ser hur han ligger på mage, lite ihopkurad med rumpan i vädret. Sedan går jag in till E och hittar han i exakt samma ställning. Jag undrar var det kommer ifrån och det är med spänning jag kikar in i vårt sovrum för att kolla in hur M sover. På mage men ingen rumpa i vädret, vilket får mig att undra hur jag sover.

Jag tror att jag sover på mage mest, fast jag tror också att jag rör mig ganska mycket. Vrider mig fram och tillbaka, lite oroligt sover jag nog, tror jag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar