onsdag 30 mars 2011

Kläder på G

För ett par veckor sedan var jag på Me & I party.
Ni vet plastparty fast med barnkläder istället.



Nu är paketet på väg till mig och jag är så förväntansfull.
Kläderna är ganska dyra men verkar helt ärligt vara riktigt bra.
Jag har hört massor av bra omdömen från av varandra oberoende källor så det verkar vara ganska pålitligt.
Jag har köpt sommarkläder till E och han kommer bli sååå fin tror jag.

Nu pockar min andra lilla kelgris på uppmärksamhet.

Dessutom har jag snart ett möte med jobbet så jag måste klä på mig. 
Det är ett telefonmöte men det känns ändå konstigt att gå klädd i pyjamas då.
Lite som den där drömmen att man kommer till jobbet naken. Bara en dröm men jäkligt obehaglig (tror jag i alla fall för jag har aldrig drömt den).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar