onsdag 27 juli 2011

Taco-Onsdag!!?

Det är ju helt galet nu men så här på semestern finns inga gränser för hur långt utanför ramarna vi går.
Vi åt Tacos idag, på en onsdag!!
Jag känner mig helt Wild and Crazy, men på ett skönt sätt, lite levande liksom, som att jag vågar vad som helst nu.

Hur vill ni ha er Taco, denna svenska nationalrätt?

Så här vill jag ha min......

Tortilla med köttfärs, ost, majs, tomat,
gurka, cheddarsås och gräddfil.
Ingen tacosås här inte, det är jag för mesig för.


Dagen till ära gick vi utan för boxen ännu mer genom att köpa skalen istället för chips.
Vi ville liksom gå tillbaka i tiden, tillbaka till den första gång man åt tacos, då var det skal som gällde.
Skalen är inte så bra tycker jag, de blir mest kladdigt faktiskt. Allt var inte bättre förr.

Nu gör jag som kändisbloggarna, kom igen berätta nu...
Hur vill ni ha er tacotallrik?
Skal, eller chips?
Tortilla eller kanske tuben??
Vilken sås, mild, medel eller hot?
Vilka grönsaker?

Jag kanske får några bra tips för att nästa gång vidga mina vyer ännu mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar