torsdag 7 juli 2011

Det måste vara mycket pollen i luften idag..

Jag är så trött och det kliar i både hals och näsa. Det kliar faktiskt innanför hela ansiktet skulle man kunna säga och jag nyser hela tiden. Huvudet känns också lite bomullsaktigt, jag får helt enkelt väldiga pollenvibbar.
Jag har MASSOR att göra och orkar inte ta tag i något. E sov till nio idag och A gick stoppade jag i säng igen vid halv nio så jag snodde åt mig en extra halvtimme + att jag låg kvar ett tag med E i sängen när han vaknade och en stund till när E kikade på Händige Manny och fortfarande är jag trött.
Ööööken säger jag om det för det är verkligen jobbigt när man går runt som i ett töcken.
I kväll måste jag nog försöka lägga mig lite tidigare än jag gjort de senaste kvällarna.

Nu ska jag ta en smörgås och se om jag får lite mer energi.

Gääääääsp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar