onsdag 6 juli 2011

Ordbajs

Jo det var ju det här med att ha lilla juvelen i badet.
Om det är så att ni ändå ger lilla juvelen en chans till i badet tillsammans med ett äldre syskon, ta upp lilla juvelen när ni har tänkt det. Tänk inte att Åhh lilla juvelen har ju så roligt, han får sitta en stund till.
Gör inte det för sannolikheten att lilla juvelen gör en nr 2 är bevisligen väldigt stor.

Livet är för tillfället en enda stor bajsfest.
Bajs i sängen klockan fyra på morgonen och bajs i badet på kvällen och så lite bajs i blöjan där i mellan.
Det är så himla bajsigt just nu att jag känner mig lite sugen på att beställa boken bajsfesten.


Ni ser vad som händer, jag överanvänder ordet bajs och jag är 33 år gammal.
Bajs, bajs, bajs, bajs, baaajs.... Jag är rädd att jag snart kommer gå runt med en stor brun fläck på tröjan och när någon frågar vad det är kommer jag helt likgiltigt svara bajs och fortsätta med det jag höll på med som att det är den mest naturliga sak i värden att går runt med bajs på tröjan.

Nä nu måste jag sluta med det här skitsnacket och gå och lägga mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar