torsdag 28 juli 2011

Det här gör vi just nu

Precis just nu bloggar jag men för en sekund sedan, och om fem minuter lagar jag mat. Jag fixar buffe för vi får gäster i kväll. Jag är väldigt inne på buffe just nu, det är gott, det är roligt och det går att äta i vår loungegrupp på balkongen. Det är lite svårt att skära med kniv och gaffel när man balanserar en tallrik i knät så då är buffe med "småplock toppen".

M plockar ur diskmaskinen.
E sitter på pottan, han är så duktig min stora grabb, går på pottan hela tiden när han är hemma.
Jag som för ett ögonblick i ren frustration trodde att han skulle ha blöja till han flyttar hemifrån.

A kryper runt och är så söt som bara han kan vara, överanvänder ordet "titta" och bankar på allt han kommer åt.

Det är vad vi gör precis just nu.....

Förresten kan jag meddela att rostapeten gick hem hos både E och A.
E utbrister, Titta!, blommor, Vad fint det är, på ett väldigt lillgammalt sätt.
A satt på golvet och klappade på blommorna och sa inte helt otippat, Titta, titta, titta......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar