fredag 8 juli 2011

Viktigt Meddelande!!

Jag kan inte låta bli att sprida detta meddelande. Jag har redan lagt det på min facebooksida för jag tycker att det är ett välskrivet och viktigt meddelande. Det är inte särskilt svårt att sätta sig in i situationen och då menar jag inte att jag identifierar mig med Blondinbruttan i bilen bakom för er som eventuellt skulle kunna tro det. Jag är den första att erkänna att jag är något hetsig när jag kör bil men jag håller det på en verbal nivå, dvs. att det kan förekomma en och annan svordom om det är någon eller något jag irriterar mig på.
Tyvärr är det fler och fler som helt enkelt beter sig som dårar i trafiken och det är inte konstigt att bilförsäkringarna stiger i höjden. Frågan man kan ställa sig är om man skulle vilja möta sig själv i trafiken och jag kan ärligt svara på att jag inte skulle ha några problem med att möta mig själv. Jag är ingen proffsig bilförare och jag bryter säkert mot en och annan regel ibland men jag tar inte risker utan är ganska harmlös i mitt beetende.

Läs meddelandet HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar