torsdag 7 juli 2011

Tuff dag

Det är lite mer i ordning nu, barnen sover och jag är lite mindre bitter.
Det var jobbigt ett tag när A satt på golvet och gnällde som en räv med tandvärk och jag höll på med maten och så upptäckte jag att E hade somnat. Jag fick inte liv i E så jag såg min lugna kväll försvinna upp i rök för det enda jag kunde göra var att låta han sova. Som sagt, maten stod på spisen och A var inte medgörlig alls. Ibland skulle det vara bra med några extra armar, ett par ben till och en hjärnhalva mer.
E väckte vi när M kom hem men han var så trött att det bara var att skicka han i säng utan middag, vi får se om han vaknar i natt och är hungrig stackarn.

I dag har verkligen varit en sådan där dag som inte var så bra, förmodligen för att jag själv varit trött hela dagen och inte så på tårna som krävs.

Nu sitter jag och tittar på Bakom magin Harry Potter och dödsrelikerna del II.
Jag längtar så mycket till nästa vecka, nu ska jag bara ragga någon som vill gå och se den med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar