onsdag 11 maj 2011

Vad i hela friden, jag hänger inte med längre

Först och främst så är det 17 deltävlingar bara i Sverige, okej inte 17 men det är väl 6 stycken i alla fall.
Näst intill omöjligt att hänga med i alla tävlingar, åtminstone om man försöker att ha något slags liv vid sidan av Melodifestivalen. Jag är ju uppvuxen med Melodifestivalen och vill gärna ha stenkoll men de gör det så svårt. Nu tror jag att jag har koll och vet att den stora tävlingen är på lördag och Saade kvalar på torsdag. Då får jag höra att Norge åkte ur igår, var det alltså en kvaltävling då med??!

Nä jag ger upp, har jag inge bättre för mig så kollar jag på lördag, med eller utan Saade och hans glasburkar men det är också allt. Jag tänker inte ens att försöka ha koll på bitarna längre.

Som den schlagerfantast jag är så känner jag mig sviken. Herregud jag födde tillochmed barn under Stora finalen 2008, hur hängivet är inte det så säg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar