tisdag 17 maj 2011

Kvalitetstid

Idag har jag haft kvalitetstid med barnen, speciellt med E.
Jag lade alla måsten åt sidan och umgicks med mina söner istället. Ja jag umgås med dem varje dag men jag gjorde ännu lite extra idag. Dammet och tvätten finns kvar i morgon. Det gör barnen med men de är en dag äldre. En dag blir snabbt en vecka som blir till en månad som sedan blir ett år och åren går ganska fort.
Visst finns det massa saker som man måste göra för att få vardagen att fungera men jag tror alla har tid att ta sig en ledig dag emellanåt och bara göra skojiga saker.
Vi har lekt och busat och E har lagat mat till mig och jag har låtsats äta med god aptit. Vi har varit och handlat till E´s kalas. Han har fått hämta en present från BR klubben och vi har ätit ute.
Det har verkligen varit mysigt och så här ser vi ut när vi spexar loss med webbkameran i datorn.







Nu på kvällskvisten har jag varit ute och promenerat med en av mina goda grannar och vi slapp inte undan regnet och vi gick vilse i eljusspåret. Inte vilse kanske men vi gick fel i alla fall. Men vi promenerade, vi kom hem och slipper duscha för vi var helt dyngsura redan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar