söndag 29 maj 2011

Mors Dag!

Idag är det alla mammors dag. Jag vet inte vad folk i allmänhet gör den här dagen men här hemma kommer det att gå lugnt till i alla fall.
Vi är familjen förkyld som snörvlar, snorar och hostar i kapp.

Jag är glad att jag överhuvudtaget får fira denna dag så det räcker för mig egentligen men visst måste jag erkänna att det värmer lite extra när E i morse gav mig detta och sa Grattis på Mors dag mamma.


Han gjorde ett halsband till mig i går kväll när han var hemma med morfar.
Det var dessvärre lite litet så jag har det som armband istället.

Som jag sa så är jag bara tacksam att få vara mamma till två så härliga grabbar. MEN............




med det sagt är det ju inte fel att mannen tar hand om hela markservicen idag så att kära Mor får vila sig. Det är väl inte för mycket begärt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar