måndag 23 maj 2011

Ordningen är återställd

Förra veckan var en vecka som jag inte vill ha tillbaka. Den var fylld av stress, förvirring och en stor portion oro.
Den här veckan är mycket bättre, jag känner det redan nu. Min vapendragare och kaffekompis är hemma från semestern och bara det får vardagen att kännas mer trygg.
E är på bättringsvägen och jag hoppas att han få bli frisk till i morgon då det är hans födelsedag.
Den ska firas med bara familjen och E ska bli ordentligt uppvaktad med sång och presenter och god mat. Han ska själv få välja så det blir intressant att se vad det blir.

A ska på 8 månaders check up i morgon. Även det ska bli roligt för jag har ingen aning om vad han väger eller hur lång han är nu.
Vi har planer på ett "efter dagis kalas" på onsdag så jag hoppas verkligen att det får bli av den här gången.
På lördag är det bröllop och på söndag ännu ett födelsedagskalas.

Jo men jag känner att det här kan bli en bra vecka.

Tisdag!

Tisdag!

Spontant!
Lycka!

Onsdag!



Lördag!


Söndag!


Hoppas att ni får en angenäm vecka!


2 kommentarer:

  1. håller helt med dig! å det är faktiskt skönt att vara hemma! nu laddar vi för en promenad i kväll! du är en toppen vän, man kan behöva höra det ibland! kram kram / johanna

    SvaraRadera
  2. Tack! det värmer :-). Detsamma kan jag säga och du kan ju gissa vad jag saknade dig förra veckan. Promenad i kväll oh jaa! Kram

    SvaraRadera