fredag 13 maj 2011

Aja baja!

Idag har det varit tekniska problem med bloggen så jag har inte kunnat blogga förrän nu.
Ja kanske kom den igång lite tidigare men vi har varit på trevlig middag hos goda grannar.
Middagen var supergod men lite upp och ner pga. att våra småttingar ställde till sig lite för sig.
Elliot klämde fingret sitt och Alex satte handen i varma pizzan och brände sig.
Om jag inte redan visste att han var väldigt trött när olyckan inträffade hade jag av hans agerande att döma kunnat tro att han satte handen i frityrolja. Till slut lugnade han sig och satt och smaskade majskrokar ända till han helt sonika lade ner huvudet på bordet och då bäddade jag ner han i vagnen och där sov han till vi gick hem.
E lekte med sin kompis och hade med andra ord fullt upp och var minsann inte det minsta trött när vi skulle gå hem. Mycket märkligt då att han gick och lade sig utan protester och somnade nära på innan huvudet låg på kudden. Men det kanske är så man agerar när man INTE är trött.

Själv sitter jag nu här och är också väldigt trött men kan inte sova eftersom att M håller på och packar upp min present. Jepp det är så det fungerar hemma hos oss, det M vill ha får jag i present.
Så om du läser det här älskling vill jag bara säga att det är lika bra du håller fast vid mig för du kommer vara sååå fattig på teknikprylar om vi skiljer oss.

Jag scannade alla bloggar jag följer och hamnade då i ett klipp av schulman show och fick fälla några tårar.

Alla som känner att ni behöver en genomkörare av tårkanalerna kolla in det här klippet.


Jag grät ordentligt kan jag säga.


Sov gott var ni än är och när ni än tänker sussa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar