tisdag 10 maj 2011

Hyllning, eller CV??!

Jag älskar Vakna med The Voice!

Jag vet inte hur jag ska klara mig den dag jag börjar jobba igen och inte får hänga med Jossan och grabbarna. Jag tror helt ärligt att jag skulle passa in i det där gänget.
Jag älskar att prata och är mer än lovligt galen. Det skulle vara utseendet som inte talar till min fördel då men va faan det går ju alltid att slipa lite på. I värsta fall får jag väl sticka till Thailand.

Jag lider med försökskaninen men tycker samtidigt att det är sjukt kul det han utsätts för så jag skulle nog troligen heja på lika mycket som alla andra. Jag är tävlingsinriktad ut i fingerspetsarna så bada i bajsvatten skulle jag göra när som någon utmanade mig.

Rapattackerna är bara så bra, de sätter sig verkligen på hjärnan och vägrar släppa taget.

Kolla in denna men jag vill varna känsliga. Den har gått på repeat i mitt huvudkontor hela dagen.


Så Vakna med The Voice behöver ni en pratglad smått neurotisk hönsmamma i programmet så vet ni var ni ska vända er.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar