onsdag 25 maj 2011

Det får bli en annan gång..

Jag är så trött idag så det liknar ingenting. Fastnade framför en film igår vilket iof var bra för jag skulle ändå vara vaken till tolv för att boka en tid till E på vårdcentralen och tiderna släpps på nätet vid midnatt. Det visade sig att det inte gick att boka för E var inte listad där så det var inte nödvändigt att hålla sig vaken egentligen. Än mer tur att filmen faktiskt var bra för då var det inte helt i onödan.

Med det sagt så orkar jag inte blogga idag, fast jag har massor att skriva om. Jag skulle kunna skriva om den maniska morsan som jagar sin son med febertermometer, dag som natt. Jag kallar henne The TherMOMinator. Eller så skulle jag kunna berätta om mitt kakbak som gick åt skogen totalt, eller nästan i alla fall. Brända kolakakor är också kolakakor. Eller kanske kan jag kan berätta om när jag skulle duscha E och lade ner duschmunstycket i badkaret och det blev en klassiker att munstycket for runt och jag blev helt nerduschad. Det var faktiskt första gången det hände, oftast brukar jag köra den varianten att jag vrider kranen åt fel håll när jag ska fylla badkaret så att jag sätter på duschen istället vilket kan vara ganska chockartat.

Men jag är för trött så jag skriver inget alls utan tackar för mig, slänger mig i soffan för det är ju ONSDAG idag och The Holy TV Night...

Kommer dock att åtkomma med berättelsen om The TherMOMinator för den är ganska bra, eller rolig eller kanske tragisk. Strunt samma den kommer i alla fall vid ett senare tillfälle.

Ha dé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar