lördag 7 maj 2011

Maskeradkalas

Idag fyller Kussefinen Junior 3 år och detta firades med pompa och ståt förstås.

Maskeradkalas stod på schemat och E valde att gå dit som Musse Pigg och A som en ganska het kille om jag får säga det själv.



Jag försökte få the little devil att sova men det gick inte så bra.


Han låg i sin vagn och skrattade och höll låda.

Det var ett trevligt kalas med smaskigt fika och fin tårta och vi ger Juniors kalas betyget, TUMMEN UPP!!


När vi kommit hem for jag iväg och handlade och grabbarna softade på gräsmattan utanför vårt hus.

Riktigt härligt i det fina vädret.
Ha en härlig lördagkväll i solen nu. Det ska jag ha. Jag tänkte förflytta mig ut på balkongen med min Corona medan M lagar mat.







2 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar :) Jag visade Gunvor och hon sa att A är sååå lik dig, Anna!
    // Faster Mangs

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att höra. Alla säger jämt att han är så lika Mattias. Börjar nästan att känna mig åsidosatt. Fast det är klart, hon kanske menade hornen ;-).

    SvaraRadera