torsdag 5 maj 2011

Angående det här med Fyra Bröllop

Det är ju lite samma stuk som "Halv åtta hos mig". Och lika störd som jag blev när de i Halv åtta hos mig gav betyget "en stark" och så poängen blir jag när de säger, "men det är ingen klänning som jag skulle ha valt".

När det gäller klänningen så är det väl ganska uppenbart att de inte skulle välja den klänningen själva. Alla brudar är extremt olika varandra och har således olik smak vad det gäller klänning och det mesta andra också faktiskt. Själva grejen är väl att de ska bedöma hur bruden ser ut i klänningen och hur hennes dag är och om det verkar passa henne. Inte applicera bröllopet på sig själv.

Har jag rätt eller har jag rätt?!

1 kommentar:

  1. Anna: förutom att du skulle kunna livnära dig på att baka tårtor och dylikt så skulle du även kunna recensera filmer :) finns flera yrkesbanor för dig ;)

    SvaraRadera