fredag 2 september 2011

Positivt tänkande

Vi satt och spelade memory i morse jag och E.

Efter att ha försökt en sisådär 20 gånger så fick han äntligen ett par varpå han strålar som en sol och säger "Mamma, Jag är så bra på det här".
Det kallar jag positivt tänkande och att fokusera på framgång och inte på motgång.

Jag önskar att han ALLTID var så men han är tre år så det fokuseras en hel del på motgångar för tillfället också. Men jag njuter av dessa stunder och lagrar dem någonstans i huvudet så kan jag ta fram det när han inte är lika positivt inställd.

I skrivandets stund så ligger han och vilar för att orka busa hela kvällen hemma hos farmor och farfar.


Han och A har precis badat och hela badrummet förvandlades till ett vattenland på nolltid.
Det är så kul att se dem för de har verkligen skoj tillsammans fast A är så liten.


När det här inlägget publiceras sitter jag förmodligen och äter en vad jag hoppas en god middag på Restaurang Four Seasons.
Jag visar Bilder när jag kommer hem och ni får helt enkelt se vad jag valde för outfit för kommentarerna haglade ju inte in direkt, inte ens godiset hjälpte att locka med.
Å andra sidan kan jag förstå det, jag har ju inte en uppsjö av läsare direkt och tiden var knapp så de få stackare jag har som läser har kanske inte ens hunnit se inlägget.

Nu är det PARTY, PARTY!! (Shit jag låter så jäkla ringrostig och desperat..... Och det är jag ju så allt är helt i sin ordning)

Trevlig helg på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar