tisdag 6 september 2011

Gummibröllop

Vi firar åtta årig bröllopsdag idag och det är tydligen gummibröllop enligt en sida jag googlade fram.
Wikipedia säger gummibröllop alternativt Bronsbröllop och Brons låter ju lite bättre, tycker i alla fall jag så jag tror jag väljer Bronsbröllop.
Grattis på Bronsbröllopsdagen till oss!
M är ute och äter middag på Mäster Anders. Kul att en av oss får äta på finrestaurang på vår bröllopsdag.
Personligen njuter jag av ett städat hem. Idag är nämligen den där magiska tisdagen då jag går hemmifrån i fyra timmar och när jag kommer tillbaka luktar här såpa och är skinande rent. Jag gillar magiska tisdagar.
E har dopdag idag, han döptes för tre år sedan, på vår då femåriga bröllopsdag. Man kan säga att det här är vår familjedag. Jag ville även att A skulle ha något att fira den här dagen och namnsdag kändes som en bra idé. Men jag tyckte inte att varken Lillian eller Lilly passade så det fick vara.
Barnen har precis somnat och jag tänker titta på Idol (I hate too brake the news men jag har torskat dit lite på idol, inte bra, inte bra) och faktiskt kanske ta en godisbit eller två. Jag har inte bestämt mig ännu men kanske firar jag vår bröllopsdag med lite socker, kanske bara kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar