fredag 30 september 2011

Skitfrågor!

Hur ska jag kunna veta var Brittiska partiet Labour höll sin partikonferens i år, och framförallt bryr jag mig om var de höll sin konferens. Är det viktigt att veta VAR de höll sin konferens?! NÄ skulle inte tro det...
Att hummern får fiskas till valborsmässoafton känns inte heller som någon viktig kunskap som jag behöver ta upp i mitt CV i fall att jag ska söka nytt jobb någon gång.
De där murvlarna på DN som gör nutidstestet är bara ute efter att sätta dit folk, det är jag säker på.
Som ni säkert förstått vid det här laget så fick jag inget vidare bra resultat denna vecka heller. Min kurva som redan låg på nära lägsta nivå dalade och jag fick en ny lägsta nivå i form av 2 rätt. Snart kommer jag att vara nere på det ABSOLUTA bottenskiktet för att låna en fras från Filip och Fredrik.

Den ENDA fråga jag svarade rätt på och faktiskt kunde var vilken ministerpost Lena Ek har tillträtt och det var också den enda aktuella fråga som faktiskt kändes vettig. Jag svarade också rätt på frågan vem som skrivit boken "Handlingen". Det är Sara Mannheimer och det var en chansning som gick hem. Jag gissade, så att svart blev rätt på den beror bara på tur och har inget alls med kulturkunskaper att göra.

Tur att jag är fredagsglad för annars hade jag lätt kunnat sura lite för det här och det faktum att det var riktigt nasty mat i matsalen idag. Men det är ju freeedaag så jag är glaaaad!

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar