lördag 3 september 2011

Vinnaren är


Detta är vad jag hade på mig i går kväll.


 Det blev den lite rockiga outfiten och hör och häpna så höll jag ut i mina höga klackar ända till 03:30, det ni!!
 Men jag berättar mer om själva resan en annan dag för jag är helt enkelt för trött idag.
Jag ska bara slappa och gå och lägga mig tidigt för jag vill vakna tidigt i morgon och åka och hämta mina barn som jag längtar något förskräckligt efter just nu.

Några tappra var med i min lilla tävling och det var lite spridda skurar måste jag säga på de tre som var med :-)

VINNAREN ÄR!!!!!!!

Min fina Faster Eva som slappar i Turkiet för närvarande men ändå är med och stöttar mig i svåra beslut ;-).

Din vinst väntar på dig så detta behöver du inte köpa på planet hem.


Tack till mina andra stöttepelare i denna svåra fråga men nästa gång kan ni väl vara lite snabbare så att jag  åtminstone har en chans att följa ert råd,  ni är medvetna om att ni är nästan 24 timmar sena.
Men för visat intresse så är ni varmt välkomna hem hit och käka lite av det andra godiset vi handlade för vi ska ändå inte äta så mycket.

En klubba kanske kan vara något?

My Boy Lollipop.........


2 kommentarer:

  1. Wiiiiiii, jag vann!!! Familjen här undrade om jag vunnit 1 000 000 eftersom jag blev så glad :):):)
    // Faster Mangs

    SvaraRadera
  2. Winegum är inte fy skam, det är nästan bättre än en miljon. Med en miljon kommer så mycket ansvar men en kartong med winegum är bara att moffa i sig och se glad ut :-).

    SvaraRadera