måndag 12 september 2011

Egen tid

Har haft lite egen tid och varit på Ica Maxi och handlat. Kanske inte det bästa men en får vara glader för det lille.
Det värsta med att storhandla är när allt ska plockas upp hemma, supertrist.
Jag köpte kaffebönor och nu har jag stått ett tag och sniffat. Ni vet det är ju ett pyttelitet hål i påsen och trycker man på påsen kommer där ut doft. Det luktar såå gott, kan stå hur länge som helst. Men jag blir lite nervös att jag ska dofta slut på den goda smaken så jag får tvinga mig själv att sluta efter ett tag.
Jag köpte en ny duschcreme också, Barnängen med kakao. Jag undrar om M kommer att gilla den.

Nä jag måste verkligen gå och fortsätta plocka upp nu jag kan inte komma undan längre. Inte ens genom att sitta här och bara blaja.

Sedan ska jag fortsätta röja här hemma, kanske ser lite på Idol samtidigt och jag måste titta på den där galna Hollywoodtanten klockan 21:00. Hon som får värsta hybrisanfallet i kvällens avsnitt, i alla fall om man får tro sneakpeaken som varit hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar