tisdag 27 september 2011

Bruttorna regerar

Shit vad bra de är, tjejerna i idol. Amanda, 15 år och värsta superstjärnan och Moa är hur go som helst.
Jag har tillochmed ringt och röstat, det är inte likt mig.
Amanda för att hon är sjukt bra och dessutom är hon från Ekerö, bara en sån sak.
Moa fick också en röst för jag gillar henne.

Kolla in det här om det mot förmodan är någon som missat det tidigare.




Man får ju gåshud av mindre.

I år vinner en tjej, jag lovar. Tjejerna är bäst i år.......
Jag vet att juryn också säger det men det fattar man fast man är tondöv så det säger inte så mycket.

Dessutom gillar jag att Pär Lärnströms svar när Amanda Persson sa att hennes rum var helt rosa "Jag hade inte väntat mig något så tjejigt" Det lär bli rama skri runt om i stugorna nu när genuskampen rasar som bäst i alla kändisbloggar.

Ni kan läsa HÄR, HÄR och HÄR

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar